1.a september

0kommentarer

1.a september idag och första höstdagen känns det som. Idag har det bara regnat och regnat här, men trots detta tog vi en liten runda på stan. Skulle byta ett par byxor och gå förbi ett gym och fixa ett gymkort, känns lite uttjatat nu men men...

Och det första stoppet vi gör inne i stan är på gymmet. (Ska tilläggas att innan vi drog in till stan kom vi båda två överens om att vi skulle be dem fixa ett kort till mig i Richards namn och i hans konto!)
Väl där frågar jag om jag kan skaffa ett träningskort i min mans namn och konto. Inga problem säger hon. Va skönt tänker jag eftersom det inte verkade fungera på det andra stället vi va på, och medan jag plockar fram mitt id tittar jag på Richard för att han ska plocka fram sitt kontonummer och vad händer?
Får en ganska chockad min tillbaka från Richard som säger att han inte har det med sig!

Nej men så att...
Det får bli en tur dit imorgon, igen! Härligt! Det där jag snacka om för tre veckor sen, att jag skulle komma igång med träningen, tar lite längre tid än beräknat!



Kommentera

Publiceras ej