Finished

2kommentarer

Så var det färdigt!
Kantbandet är påsytt och nu ska den bara hängas upp. Nånstans. Ska stryka på bokstäver och kanske till och med siffror med men det tänkte jag vänta med. Vi har ju ett namn till lille pysen som vi diskuterat men helt hundra är vi inte, tror jag!?

Men jag blev i alla fall himla nöjd med mitt lilla verk. Trodde jag hade tummen lite mitt i handen men till och med jag kunde sy ihop nio stycken vimplar. Stolt jag känner mig nu!

Funderar redan på nästan projekt!

2 kommentarer

Stina

12 May 2013 09:37

Blev kanonbra namnet kan bli långt med tanke på vimplarna/kram

Svar: Haha, absolut! Tänkte en tom vimpel i början och en i slutet eller så kör jag på syrrans idé med att sätta födelsedatumet, 20 på den första och 13 på den sista, kan ju bli käckt ;-)
Junimama

Lina

12 May 2013 14:32

Vad fin den blev! Det är så himla fint att ha i barnrummet eller vid spjälsängen :-)

Svar: Tackar tackar! Blev lite förvånad själv att jag hade det inom mig, haha. Lär bli fler "sy-projekt" framöver ;-)
Junimama

Kommentera

Publiceras ej