Lördagsgodis

0kommentarer

Kan väl inte kalla det cravings direkt eftersom jag alltid haft en stor svag punkt för choklad. Och eftersom det faktiskt är lördag idag får man ju äta, lite onyttigt, med gott samvete dessutom! Idag föll det på Maltesers. Va så in i bomben sugen på det igår kväll men så fanns det inte nere i vår lilla närbutik och då föll hela fredagsmyset, haha. Nej det gjorde det klart inte. Men är glad att jag fick tag på en stor påse idag i den stora mataffären.

Annars är det packning här nu som står på schemat. Förmiddagen spenderades med att lägga fram alla grejer och sortera så nu efter lunch och kaffe har det bara blivit att packa ner allt i väskan. Och sen tog jag en paus. Stora grejer som kläder och skor och sånt har jag någorlunda koll på och är redan nerpackat men alla smågrejer som böcker, viktiga papper, toalettartiklar och så vidare blir på nåt sätt jobbigare. Därav pausen. Men jag får gå igång igen så att det mesta är färdigt innan kvällen!

Kommentera

Publiceras ej