Lördagens

0kommentarer

Idag har det minst sagt varit varmt här i Doha. Temperaturen visade 40 grader så då svängde vi inom IKEA och köpte oss varsin mjukglass.

Vet inte om det är värmen här, om det är att jag inte rört mig tillräckligt de senaste dagarna eller pga vätskebrist men igår när vi va bortbjudna på middag märke jag mot slutet av kvällen att det spände som tusan i mina vader. När jag försökte massera de lite lätt kände jag hur uppsvällda och spända de va. Verkligen stenhårda. Och nu här idag har jag känt spänningarna med. Vet att man kan få kramper till och från i vaderna men jag känner mer att de spänner, dunkar och svullnar upp.

Har ju tidigare i veckan sprungit ganska mycket och varit noga med att stretcha ut vaderna men igår och idag har det inte blivit något löppass och ingen stretching, kanske det som spökar? Eller så får jag bara fylla på vätskedepåerna...?!

Annars idag har det varit en riktig segdag. Förutom våra små ärenden i förmiddags har man inte gjort så mycket nytta. Allmänt trött och lite nere så nu ska jag försöka rycka upp mig genom att kolla på lite roliga stand-up-klipp på youtube. Brukar pigga upp!

Kommentera

Publiceras ej