Good way to start

0kommentarer

Efter en väldigt mysig helg som innehöll en massa roliga grejer, bland annat en lördag i Halmstad, mys med syskon och syskonbarn, biobesök och söndagsmiddag med mamma och pappa, börjar jag måndagen och den nya veckan med en härlig start!

Imorse blev det en powerwalk, eller en långpromenad i rask takt om man föredrar det, mot Pildammsparken och runt den lilla dammen där. Himla härligt då det va klarblå himmel och härlig frisk luft. Powerwalken gick väldigt bra och det va skönt att få upp flåset och bli lite svettig, sen klart fick jag göra ett litet stopp i parken för ett toalettbesök. Vet inte riktigt hur lille pysen ligger därinne men han trycker på rejält på blåsan nu. Jag har alltid varit den som hållt mig och dragit mig lite för att gå på offentliga toaletter men måste man så måste man, haha.

Så graviditetskänslorna nu är känslan av att ha världens minsta blåsa plus tröttheten i kropp och knopp. Va på bio igår med syster och syskonbarn och filmen hade knappt börjat förrän jag slumra till. Sen vakna jag till en stund men slumra till igen nån gång i mitten av filmen. Så kan det gå! Men såhär på sluttampen är det kanske inte så konstigt att tröttheten blir mer och mer påtaglig. Under tiden i Doha tog jag nästan varje dag en liten siesta på förmiddagen/eftermiddagen men det har inte riktigt blivit det väl här i Malmö. Desto skönare känns det faktiskt framåt kvällen då man är så trött att man somnar så fort man lägger huvudet på kudden, trots att ens pappa nästan river väggarna med sina snarkningar, haha!

Kommentera

Publiceras ej