Flygklar

0kommentarer

Eftersom jag åker till Sverige nu på söndag va vi tvungna att besöka en läkare här i Doha som kunde intyga att jag mår bra, pysen mår bra och att vi faktiskt får lov att flyga. Är ju just nu i vecka 31 och bolaget jag flyger med, Qatar Airways, måste ha ett läkarintyg efter vecka 28.

Väl där fick vi träffa en läkare som tog blodtryck på mig och som frågade mig lite om min graviditet. Sen fick jag även göra ett ultraljud. Antagligen för att se att allting är ok nu innan flygresan. Och allt såg jättebra ut! Fick återigen se lille pysen och höra hans hjärtslag. Helt fantastiskt. Fick dessutom bilder med oss hem. Bilderna är ganska mörka och man ser ju inte så mycket men ändå, det är alltid skoj att ha som minne!

Så nu är jag fit för att flyga hemåt på söndag och hoppas att flygresan går så smidigt som möjligt. Är inte ett jättestort fan av att flyga då jag blir helt kallsvettig bara det skakar till lite. Men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis kan jag sova bort timmarna eller kolla på nån film för att försöka slappna av.

Kommentera

Publiceras ej