Bra start!

0kommentarer

Idag blev en himla bra start på onsdagen!
Jag drog mig upp mot gymmet och körde ett pass. Idag blev det löpning och lite styrka. Skulle köpt ett månadskort idag och det stod att gymmet skulle va bemannat från klockan åtta till tolv men när jag kom dit va det pass som va igång och ingen i receptionen. Så jag tänkte att jag kör ett pass ändå, jag skulle ju göra rätt för mig efteråt och prata med nån ansvarig och köpa mig ett månadskort. När jag väl såg en tjej som ställde sig i receptionen gick jag och prata med henne men hon va ju ny och hade ingen aning om hur hon skulle lösa ett månadskort till mig. Så jag erbjöd mig att betala för det passet jag faktiskt körde men hon sa att det inte behövdes. Hon tog mitt namn och nummer och nu hoppas jag att de ringer mig så jag kan få köpa ett kort och börja träna för fullt!

Men passet gick bra tyckte jag. Sist jag körde löpning fick jag ont i ryggen och kunde inte hålla igång lika länge men idag gick det finfint. Härligt att få upp flåset lite och också svettas lite.

Kommentera

Publiceras ej