Back in the days

0kommentarer

Måndagen började med tidig uppstigning vilket följdes upp av ett pass på gymmet och sedan blev det en sväng in till stan för att möta upp en vän.

Så nu efter lunch och mat i magen blir det inte många knop gjorda. Satt och kolla igenom mobilen och kikade på gamla bilder, är riktigt dålig på att radera eller lägga över i datan, och hittade ett litet mysigt foto. Det allra första kortet jag faktiskt tog på magen. Detta kan nog ha varit i mitten av december och jag skulle tippa att jag är nånstans i vecka 13 eller 14. Roligt att se och jämföra med nu! Nästan alla bilder jag har på min växande mage är iPhone bilder, vilket är lite synd kanske. Har sagt åt mig själv varje ny vecka att, nej nu måste vi ta lite bilder, men av nån anledning blir det bara inte av. Hade tänkt mig nåt fint fotoalbum där man kan sätta in lite bilder och skriva om vecka för vecka. Men än är det ju inte för sent. Eller så får det bli att framkalla mobilbilderna, kan ju va en viss charm i det med. Det behöver ju inte alltid va så proffsigt, eller hur?

Kommentera

Publiceras ej