Morning glory

0kommentarer

Så startade jag söndagen med en löptur. Rundan som jag sprungit de tidigare gångerna har börjat bli så himla tråkig så idag testade jag en ny rutt längs hamnen. Gick väl sisådär. Härligt med en ny runda men mindre härligt att det gick som det gick. Skitdåligt rent ut sagt! Känns som jag har en lång väg till Göteborgsvarvet. Så nu har jag två val som kan påverka hela min dag: antingen fortsätter jag att va irriterad över löpturen och så blir söndagen lite av en deppdag (kan passa bra nu när det ändå regnar) eller så gaskar jag upp mig och är nöjd att jag kom ut och rörde på mig och så blir söndagen en härlig dag istället!

Det senare alternativet får det bli! Roligare att va glad än down. Och så tar vi en tur in mot stan, springer in på de två olika gymmen inne i smeten och tjatar mig till ett träningskort!

Kommentera

Publiceras ej