Till pysen

0kommentarer

Idag har det blivit lite flytt av lite grejer, från pappas place till mammas eftersom det blir vår adress fr.o.m. nästa helg. Richard beräknas komma hem nästa lördag så när jag då hämtar upp honom på stationen drar vi direkt till mammas place som vi får hyra in oss i i en månad framöver. Lite komplicerat kanske men så är det!

Så det blev lite flyttande av grejer och imorgon kanske det blir lite mer grejer att flytta eller så tar jag det i nästa vecka då mitt träningskort går ut och mitt senaste projekt är färdigt, så nästa vecka har jag inte mycket att sysselsätta mig med vilket jag gärna vill ha, så då passar ju en flytt in ganska bra, haha!

Tänkte visa upp en himla fin present som pysen fått från faster och farbror. Shorts, eller byxor, hur man nu ser på det med söta små hängslen som så där coolt självklart kommer hänga ner längs benen...men han får vänta tills han fyller ut storlek 68!

Kommentera

Publiceras ej