Long time ago

0kommentarer

Ja denna bild togs för ett tag sen kan man säga, haha.
Roligt att se vilken resa kroppen gjort och framförallt magen. Fast jag inte känner mig jättestor just där så är det ju ändå så att vi är på sluttampen nu det känns som magen växer väldigt mycket dag för dag.

Böja sig ner har blivit lite jobbigare, att sitta och luta sig över frukost/middagsbordet blir lite jobbigt eftersom magen och förmodligen lille pysen kläms ihop lite och de senaste dagarna har jag faktiskt känt av lite kramper i magen som, vad vet jag, antagligen börjar dyka upp nu. I och med att jag inte känt av något tidigare, förutom att pysen "bökar och stökar" därinne och ändrar position, blir det mer verkligt och speciellt när man väl känner lite kramper eller ja, annat i magen.

Och alla runt omkring är ju ganska härliga. Igår när jag och Richard bjudit till grillning och middag i vårt nya place, va jag ganska trött framåt kvällen i brist på sömn natten mellan fredag och lördag, så jag la mig lite på soffan och då kommer mamma och frågar om allt är okej och om jag mår dåligt. Haha, nej inte riktigt, bara lite trött. Sen kommer Richard och frågar samma sak, om jag mår dåligt eller har känningar i magen. Självklart härligt och mysigt att alla är så engagerade vilket jag förstår så här bara några dagar innan BF men jag kommer nog att berätta och ni kommer märka på mig när jag ligger ner i soffan för att jag har ont eller jag har känningar. Det lovar jag!

Kommentera

Publiceras ej