Äntligen...

0kommentarer

...har jag kommit igång med löpträningen. Har sagt det i två, tre veckors tid att jag på morgonen skulle bege mig ut på en runda, men så har det alltid funnits ursäkter. Men så plötsligt hände det! I fredagsmorse va första, eller nja egentligen andra, löpturen och det gick väl inte jättesnabbt och det va ingen lång sträcka men jag va ute och rörde mig i alla fall. Sen blev det en runda i lördagsmorse med och då gick det lite bättre. Lite bättre flås och lite längre tur. Så nu ska jag hålla i detta, köpa mig ett träningskort och förbereda mig så gott jag kan till Göteborgsvarvet 2014. Biljetten är köpt och nu är det bara träning som gäller. Har googlat lite och sett att det även finns halvmara här i Ålborg. Ett i slutet av mars vilket kan va bra att testa på innan the big thing i Göteborg, och ett i början på november som känns lite för tätt inpå. Men kanske att det kan gå ändå?! Om jag verkligen ger mig f*n på träningen nu så skulle det faktiskt inte va omöjligt redan nu i november.

Men jag får se hur det går här nu med träningen. Kul är det i alla fall att ha kommit igång!

Kommentera

Publiceras ej