Tävling!

13kommentarer

Ta chansen och vinn ett snyggt babynest!
I samarbete med emmiesbabynest.se tänkte jag denna onsdag dra igång en tävling här på bloggen. Ni har nu chans att vinna ett snyggt och välsytt babynest värt 500 kr. 
I ett babynest trivs och sover er baby väldigt gott. Det blir tryggt, mjukt och ombonat precis som det va i mammas mage under graviditeten. Det finns egentligen inga begränsningar för hur man kan använda sitt babynest; på soffan, i spjälsängen/barnsängen som dagbädd eller kvällsbädd. Den är perfekt att ta med sig så er baby känner sig som hemma även då ni är borta!
 
Allt ni behöver göra för att vara med och tävla och vinna ert eget babynest är:
1. Dela detta inlägg på er Facebook-sida eller på er blogg 
(klistar in denna länken på er sida: http://junimama.blogg.se/2013/april/tavling.html)
2. Gå in på emmiesbabynest.se och gilla på Facebook-like-knappen på sidan om babynesten
3. Skriv ert namn, mailadress alternativt blogg i kommentarsfältet till detta inlägg
 
Tävlingen pågår mellan den 10/4 och den 24/4. 
Vi kommer slumpmässigt välja ut någon som vinner detta fina pris som kommer att vara ett orginal babynest i valfritt tyg, olika tygvarianter finns att välja på emmiesbabynest.se under fliken Mina tyger, till ett värde av 500 kr. Frakt ingår!
Vinnaren måste kunna visa att delning på Facebook alt. blogg har gjorts.
 
Fler bilder hittar ni på emmiesbabynest.se
 

13 kommentarer

Maria Törnfelt

10 Apr 2013 09:21

Blev tipsad av min vännina som precis beställt babynest från Emmie, superfina verkligen och jag väntar själv barn i juni. Så kul, ska följa din blogg:-) Har ingen själv men kul! Vill så gärna vinna, hoppas, hoppas! /Maria Törnfelt

Svar: Härligt Maria! Lycka till!
Junimama

Åsa Westling

10 Apr 2013 12:28

Har gillat och delat.. Hoppas på att vinna ett fint och super sött babynest.. :)

Svar: Härligt Åsa! Lycka till!
Junimama

Gia Tserkesidou

10 Apr 2013 19:32

Har delat och gillat dessa fina babynest! Har funderat lite på å försöka sy ett själv men klicka in på din blogg av en slump faktiskt och såg denna underbara tävling så varför inte slå till? Bildbevis om delning på tävlingen kan skickas via mail om så önskas :) hoppashoppashoppas!!!

Svar: Härligt Gia! Lycka till!
Junimama

Sara Jansson

12 Apr 2013 08:23

Perfekt tävling!!
Jag länkade på min blogg och gillade på knappen !

Sara Jansson

Kul att hitta en till som ska ha bebis i juni! :-)

Svar: Härligt Sara! När i juni är det beräknat? Mitt BF den 18 juni ;) Lycka till i tävlingen!
Junimama

Linnea

12 Apr 2013 11:48

Alltid lika roligt med sådana här tävlingar :)
Tycker att det verkar vara så mysigt och behändigt att kunna ha babynestet i sängen.
Så skulle väldigt gärna vilja vinna :)
Jag Har både länkat i bloggen och gillat på Facebook.

Kul att hitta någon som ska få barn i juni,jag har bf den 6/6.

Svar: Härligt Linnea! Lycka till!
Junimama

Chanette Büchel

12 Apr 2013 12:45

Åhh, vill självklart vara med och tävla! :)
Skall ha bebis i slutet av maj! :)
Delat på FB och gillat!

Svar: Härligt Chanette! Lycka till!
Junimama

Sandra Persson

12 Apr 2013 19:27

Har gillat och delat! =)

Svar: Härligt Sandra! Lycka till!
Junimama

Anonym

14 Apr 2013 17:31

Linn Bergström
[email protected]

Lina

16 Apr 2013 19:02

Vad kul med tävling! Har gjort ett inlägg på min blogg som hittas här: http://linamarina.blogg.se/2013/april/tavling.html

Självklart har jag gillat på sidan "Om babynesten" :)

Tänkte passa på att berätta att jag hittade hit genom sidan vimedbarn.se, jag ska också ha i Juni och har bf samma datum som du! 18e Juni väntar vi också vår lille kille :) Något jag såg som var ännu roligare är att jag bor i Malmö och ska också föda på kk här. Kanske springer vi in i varandra på förlossningen/BB? Kram!

Svar: Härligt Lina! Lycka till i tävlingen! Och va skoj att vi har så mycket gemensamt =)
Junimama

Felicia

23 Apr 2013 07:30

Alltid roligt med tävlingar! :) Nu har jag delat och gillat.
http://www.nattstad.se/Fillis?id=8106648

Nu är det bara att hålla tummarna.
Har också BF i juni :) inte långt kvar nu.

Nina

24 Apr 2013 15:20

Vi hade inga som helst planer på nåt babynest men på senare tid har jag hört fler o fler som säger att det är ett måste! Bästa dom nånsin köpt till babyn så nu måste jag bara försöka vinna ett då det inte alls finns med i vår budget. Har gillat och berättat om tävlingen på min blogg.

http://niini.blogg.se/2013/april/babynest.html

Erika

24 Apr 2013 20:08

Jag har tittat på flera olika mönster och beskrivningar för att göra ett eget babynest, men förstod ganska snabbt att det inte kommer att lyckas så bra - därför vill jag försöka vinna ett istället! ;) Har gillat och länkat till tävlingen på bloggen.
http://medpeppeimagen.blogspot.fi/2013/04/blog-post.html

Terri

24 Apr 2013 20:31

Åh, vilka underbara babynest, ett sådant skulle jag gärna vinna! :)

Har gillat och tävlingen finns även på min blogg:
http://terrilife.blogspot.fi/2013/04/babynest.html

[email protected]

Kommentera

Publiceras ej