Back to where it started

0kommentarer

Från början fanns lillidas.blogg.se. Sen kom junimama.blogg.se.
Tanken från början med mama-bloggen va att skriva ner allt som hände under min graviditet för att sen ha det som ett mysigt minne i framtiden.
 
Under min graviditet, och även efter, körde jag båda bloggar parallellt. Sen bestämde jag mig för att bara köra på min mama-blogg eftersom jag inte riktigt kunde hålla isär de båda. Men lillida-bloggen fanns där och va med lite i bakgrunden. Men nu har jag bestämt mig för att gå tillbaka till där allt började! Till lillidas.blogg.se
 
Så igår satt jag och la över alla inlägg som jag publicerat på mama-bloggen sen i somras över här, så det blir lite som att ingenting har förändrats. Det är bara jag som klyddar och bökar och stökar. Är mycket väl medveten om hur jobbig jag är. Men jag lovar att nu är jag färdig med att flytta hit och flytta dit. Nu är det lillidas.blogg.se som gäller!

Kommentera

Publiceras ej