Vilken (fre)dag

0kommentarer

I och med det fina vädret igår blev det några timmar på pappas uteplats i solen. Va himla noga med att dricka mycket eftersom jag vet att jag drabbas ganska lätt av vätskebrist och ont i huvudet annars. Och det gick väl bra tills kvällen kom. Först blev det kaffe och fika hos syrran vilket senare resulterade i lite huvudvärk och smått illamående. Sen väl hemma hos pappa blev det ännu en kopp kaffe, vilket jag inser nu va ganska dumt.

Så nästan hela natten spenderades med huvudvärk och illamående och till slut orkade jag inte med att vända och vrida på mig så då fick det bli en Alvedon och en blöt handduk på huvudet. Och imorse kändes det bättre, klart att man va trött efter en natt utan mycket sömn, men huvudet kändes i alla fall bättre.

Och idag har det varit ännu en varm och solig dag här i Malmö och nu börjar huvudvärken smått tränga sig tillbaka, inte så skoj. Hoppas bara att efter mat och tid med familjen gör att det försvinner!

Så nu: fredagsmys för hela slanten! ❤

Kommentera

Publiceras ej