❤ Världens finaste ❤

0kommentarer

Igår va jag inne på KK här i Malmö på ultraljud. Hade hört från syrran att när hon gjorde sitt i samma vecka kunde hon inte se så mycket i och med att det va ganska trångt därinne. Men jag kunde faktiskt se en hel del! Va lite svårt att se från början när de förklarade för mig att detta är huvudet, detta är lårbenet, detta är hjärtat osv. Men sen när hon ändrade det till 3D va det klart lättare att se. Och oj så mysigt det va att se lille pysen.

Allting såg jättefint ut och hon berättade för mig att han va lite liten, nu vägde han plus 1900 och kommer han på beräknad dag kommer han att väga 3200. Det känns ju inte så lite faktiskt. Det är väl ganska normalt?! Hon berättade för mig att hon kunde se att han hade hår, några fjun bak i nacken. Helt otroligt att man kan se sånt.

Är himla glad i alla fall att allting va bra med lillen och att jag fick se honom. Fick med mig bilder hem med som är helt obetalbara. Inte mörka och bara svarta, utan man ser ju honom himla bra!

Kommentera

Publiceras ej