Morgonträning

0kommentarer

Så fick jag äntligen tummarna ur och köpte mig ett månadskort uppe på gymmet och körde mitt första träningspass på ca två veckor. Och det kändes hur skönt som helst! Nu hoppas jag på att jag ska få lite mer energi och att min senaste trötthet ska förvandlas till en goo seghet istället. Man kan ju alltid hoppas.

Va lite i valet och kvalet imorse faktiskt om jag överhuvudtaget skulle gå och träna, efter en natt med illamående, men i och med att det kändes bättre när jag vakna tänkte jag why not? Är som sagt glad att jag kom iväg och inte lät natten och morgonens obalans i magen sätta stopp för mig. Ända sedan helgen i Göteborg har jag haft illamående känslor sådär av och till men inget som det blir något mer med. Antingen vill man ju att det ska komma upp så att man blir av med skiten, rent ut sagt, eller så kan det ju lika gärna va. Försöker lista ut om det kan vara något jag äter eller dricker som bidrar till illamåendet och kommit fram till att jag ska skära ner på kaffet, dricker inte jättemycket, men den där eftermiddags koppen eller kvällskoppen kanske man kan skippa!? Värt ett försök i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej