Trötter

1kommentarer

Så här kan det se ut en helt vanlig måndagskväll, haha.
Va riktigt trött igår. Hade som sagt en heldag med systerdottern vilket va otroligt mysigt men jag blev ganska trött ändå av Ikea-tripp, lekande på lekplats, kubb-spelande och en massa bak. Sen promenerade vi bort mot syrran för att lämna av min systerdotter, promenerade bort mot pappa för att hämta upp min man, skulle promenerat bort mot vårt nya place men upptäckte att jag glömt nycklarna hemma hos syrran. Så då blev det att promenera tillbaka dit, med en ganska tom mage- ja alltså på mat. Väl hemma sen va blodsockret nere i fotknölarna och hungern va olidlig. Så efter maten blev det totaldäckning i soffan och Richard va så snäll att han föreviga detta ögonblick, och jag, ja jag bjuder på denna vackra (?!?) bild, haha.

1 kommentarer

Lina

20 Jun 2013 23:22

Åh jag vet att det kan vara jobbigt att folk undrar, men jag döööör av spänning nu när du inte uppdaterat sen BF-dagen!! Häftigt om ni fått er lille :-)

Kommentera

Publiceras ej