Pysens vecka

1kommentarer

Idag är det pysens beräknade ankomstdag men jag kan nog säga till 99% att han inte kommer komma idag. Jag har känt lite kramper i magen de senaste dagarna men inget som hållt i sig särskilt länge. Igår när vi promenerade bort till Ikea fick jag lite ont i sidan av magen, typ som hållkänsla, och igårkväll efter vi ätit middag kändes det lite krampaktigt i nedre delen av magen. Men som sagt inget ihållande.

Tycker det är himla svårt att veta också, vad ska man "leta" efter liksom. Har ju inte haft värkar innan så hur vet jag hur de ska kännas? Sa till syrran för ett tag sen att: tänk om jag inte känner värkarna?
Men hon "lugnade" mig med att jag definitivt kommer att känna av de. Och det tvivlar jag faktiskt inte en sekund på!

Så nu är det bara att vänta. Och försöka hålla sig sysselsatt vilket jag tycker jag är rätt bra på. Hela dagen igår spenderades med min goa systerdotter då vi promenerade bort mot Ikea, baka en himla massa kakor, va på lekplatsen och va ute på en gröning och spela kubb. Och idag tänkte vi bege oss mot Lund och Lödde för att kika på en outlet!

1 kommentarer

Nina

18 Jun 2013 05:48

Min bm ska det också då jag sa att jag är inte säker på om jag känt sammandragningar. Du VET nog när det är äkta, så vi får väl lita på det då ;)

Kommentera

Publiceras ej