It's here

2kommentarer

Tisdagen kunde inte ha börjat bättre. Va en sväng på gymmet imorse och när jag kom hem stod det ett paket och väntade på mig utanför dörren. Och i paketet va det ett superfint babynest som jag beställt av emmiesbabynest.se. Blev superglad bara av paketet, haha, och när jag väl öppnade det va nestet hur fint som helst. Verkligen snyggt och proffsigt!

Nu får vi hoppas att pysen också tycker om det i och med att hans första tid lär bli sänglös och då passar ju detta nestet in perfekt!

Klicka in på emmiesbabynest.se och kika på de olika nester hon gjort och vilka olika tyger hon jobbar med. Kan bli en väldigt fin investering eller gåva till någon annan!

2 kommentarer

Nina

04 Jun 2013 15:14

Påminner lite om mitt babynest :)

Sandra

05 Jun 2013 17:54

Åh, vi har också ett likadant som vi beställde av henne. Verkligen superduktigt gjort och vi hoppas vår lilla bebis skall trivas när han väljer att titta ut.

Kommentera

Publiceras ej