Back in business

0kommentarer

Efter några dagar med att ha vaknat med huvudvärk och haft denna värk av och till under dagen vaknade jag denna söndag helt utan värk. Trodde knappt det va sant. Vilken lycka man känner! Så för att fira detta begav jag mig mot gymmet, har inte blivit så många pass denna veckan så det va verkligen skönt att ta ett morgonpass och svettas lite.

Senare på dagen skulle det bli ännu mer av den varan. Började ett nytt projekt idag, med att slipa en byrå som ska bli ett skötbord till pysen. Och att slipa va väl inte jobbigt i sig men det blev ändå ganska svettigt. Sen efter alla delar blivit slipade blev det att rolla på grundfärg och nu kan jag inte göra mer än att vänta. Vänta på att färgen ska torka så jag kan måla igen imorgon!

Kommer så bli himla tjusigt när allt är i vitt! Ser verkligen fram emot det!

Kommentera

Publiceras ej