SUNday

0kommentarer

Idag har det varit en riktigt varm dag här i Malmö.
Jag och Charlie började morgonen med en promenad och sen tog vi ett besök inom mamma och pappa för lite kaffe och snack. Sen började vi sortera och plocka fram grejer vi ska ta med oss över till Danmark nu på torsdag och när man ser alla grejer samlade så inser man hur mycket det verkligen blir. Hoppas bara att släpet vi tänkt oss är tillräckligt stort för alla mina grejer och pysens med givetvis.

Mycket grejer blir det i alla fall. En byrå, en fåtölj, Charlies säng, vagn, babysitter, hans lära-gå-polisbil, alla hans övriga grejer och kläder plus alla mina kläder och övriga småsaker.

Efter vi letat fram alla saker som ska med satt jag mig faktiskt en stund i solen och götta mig, mamma tog vagnen och gick med Charlie en runda för att få honom att sova men han ville absolut inte slumra till utan låg klarvaken och nyfiken. Så mycket sömn idag för lilleman har det verkligen inte blivit, tio minuter här och femton minuter där. Får se om han däckar här snart ikväll eller om han kör på i vaket tillstånd hela kvällen och natten...?

Kommentera

Publiceras ej