Shopping

0kommentarer

Igår promenerade jag och Charlie in mot stan, dels för lite motion och dela för att fixa en del ärenden. Och första stoppet blev Triangeln där det blev en hel del inköp, till pysen. Och det bästa va ju att det va gratis med tack vare mitt presentkort. Så det blev några bodies till honom, har en del men de flesta är långärmade vilket känns lite för påklätt nu när det är så varmt så vi behövde köpa på oss av den kortärmade varianten. Och så blev det ett par shorts med även dessa aktuella nu denna period men det häftigaste plagget måste jag nog säga va den tuffa baseboll-jackan jag snubbla på. Lite väl stor för pysen just nu men oj va tuff han kommer bli i den om några månader!

Efter lite shopping besökte vi moster uppe på jobb och sen blev det en promenad tillbaka hem. Jätteskönt att promenera och ett stort plus att det va hur härligt väder som helst. Räkna ut i efterhand att jag gick dryga milen igår så det va härligt!

Sen avslutades dagen i solstolen medan pysen låg och sov gott i sin vagn!
Bra måndag helt enkelt!

Kommentera

Publiceras ej