Match, middag och mys

0kommentarer

Lördagen har spenderats med ett härligt tjejgäng där det först blev kikande på handbollsmatch, kan inte påstå att jag såg så mycket av den förrän det börja dra ihop sig mot slutminuterna och bli himla spännande. Efter matchen blev det god mat i form av grillning och hemmagjord potatissallad och kvällen fortsatte sedan med en hel del snack!
Så det va en himla trevlig lördag och skoj att träffa de andra tjejerna igen!

Och så va det ju det där med parkeringsfrågan, haha! Efter att jag släppt av de andra tjejerna körde jag bort mot vår gata i hopp om att hitta en stor plats jag bara snyggt kunde köra in i, utan nån fickparkering, men så blev det ju inte! Körde två varv runt i området och ställde mig till slut på en två-timmars parkering en bit från lägenheten och ringde till Richard för att fråga om det va okej och om, när han sen kom hem, kunde flytta den. Men så kom han fram till att imorgon är det ju söndag så då får man stå hur länge man vill! Smart!

Och nu går ögonlocken snart ihop av trötthet men tänkte trotsa detta och vänta in Richard som bör komma inom en timmes tid. Parkerar mig i soffan sålänge framför tv:n med Charlie sovande mysigt i famnen! ❤

Mysigt avslut på en mysig dag!

Kommentera

Publiceras ej