Gårdagens

0kommentarer

Eftersom Richard va iväg och spela match igår passade jag på att bjuda hem de andra svenska tjejerna som är här på middag. Och det blev en väldigt trevlig kväll med mycket gött snack. Bokade in ytterligare en middagsträff nu på lördag då killarna spelar första matchen i ligan borta i Köpenhamn. Och nu ska ni få veta just hur knäppa mina tankegångar kan va ibland!

Eftersom Caroline, som vi ska hem till på lördag, bor en bit bort blir det smidigast att ta bilen dit. Meeen, nu är det ju så att jag är livrädd för att behöva fickparkera på gatan utanför vår lägenhet när jag sen kommer hem på lördagkväll. Gick igenom olika lösningar i huvudet och övervägde nästan att promenera bort på lördag vilket är en bra bit bara för att slippa just att fickparkera. Det faktum att jag inte kan, blir genomsvettig bara när jag försöker blandat med rädslan att förstöra vår bil eller någon annans gör att jag helst slipper.

Men nu har jag bestämt mig för att i alla fall ta bilen och har sagt till Richard att han får åka med nån annan till samlingen imorgon. Så hoppas jag att det löser sig med parkeringsfrågan på lördag och gör det inte det får jag parkera några kvarter bort och gå den sista biten, haha!


Kommentera

Publiceras ej