Fredag!

0kommentarer

Så startades morgonen med en löptur som inte gick nåt vidare bra vilket resulterade i att jag blev lite grinig. Men, det e bara att ta nya tag och kämpa på för det ska gå bättre, det måste det ju göra!

Så det blev frukost och iordningfixande innan jag och Charlie stack ner en tur på stan. Richard åkte mot Köpenhamn imorse så nåt skoj fick vi ju hitta på idag. Och det roliga är ju att det där köpstoppet jag hade nu är hävt så det är bara att shoppa loss! Haha, nej riktigt så är det ju inte. Tänker nog ha lite is i magen och fundera på vad jag verkligen behöver och inte impulsshoppa vilket har hänt så många gånger innan. Nej, nu ska jag faktiskt tänka till! Det roliga va att nu när vi va inne i stan va det många affärer som hade 20% på allt i butiken, och enbart idag. Så det blev faktiskt lite shopping, till Charlie då, kunde inte riktigt låta bli.

Men som sagt för min del blir det is i magen och kanske att det blir lite nätshopping istället för butiksshopping. Får reka lite innan jag slår till!

Kommentera

Publiceras ej