Många val

0kommentarer

Så här lite på slutspurten är det en del som ska inhandlas och fixas och vi kan ju inte påstå att vi faktiskt inhandlat nåt...än så länge. Har några babykläder som ligger hemma i Sverige som jag fått av syrran plus två presenter från syskonen, mer än så har det inte blivit. Därför sitter Ullareds-trippen himla bra när jag kommer hem. Tänkte att man kanske kunde hitta en hel del grejer där, men vem vet? Antingen hittar man en massa guldkorn eller ingenting, vi får se helt enkelt. Ska i alla fall bli skoj med en liten roadtripp!

En viktig grej däremot blir att köpa en barnvagn. Jag och min man har kikat runt lite på nätet och på jollyroom.se har vi hittat två olika alternativ som kan vara intressanta för oss. Tycker att det hade varit bra med både ligg och sittdel och även en bilbarnstol. Sen är det ju ett plus om man lätt kan packa ihop den i och med att vi reser ganska mycket. Så antagligen kommer vi klicka hem en av dessa två, Crescent eller Beemoo/Britax. Den senaste är ju ganska käck för den aktiva familjen som jag nog får påstå att vi tillhör men en Crescent är ju ändå en Crescent.

Vi får se hur det blir helt enkelt. Är det nån av er därute som har erfarenhet av något utav märkena?

Kommentera

Publiceras ej