Härliga måndag

1kommentarer

Har sett nu de senaste dagarna att jag fått lite kommentarer från er som hittat hit till bloggen. Tack så mycket och va roligt att ni kikar in. Vet inte om det är för att jag länkat på gravidbloggar.se som ni hittat hit, ni kan väl berätta!? Och berätta gärna om ni själva är gravida, försöker, redan är förälder eller om ni har en egen blogg! 
 
Alltid skoj att se att man har fått kommentarer och att se att här är en del besökare här inne. Tusen tack för det!
 
Idag började jag veckan med en ordentligt sovmorgon. Egentligen brukar man väl va taggad på en ny vecka och nya tag vilket sporrar en ännu mer att kila till gymmet. Men nä, imorse orka jag inte riktigt. Får se om det blir en eftermiddagsträning eller om jag ägnar mig åt andra saker.
 
Efter sovmorgonen tog vi oss in mot souqen, dels för lunch och dels för att jag skulle hämta upp mina färdiga klänningar som jag beställde förra veckan. Förra veckan va jag på tygjakt och hittade tunna, stretchiga tyger i härliga färger som jag ville få uppsytt till enkla klänningar. Har tyckt att det varit svårt att hitta snygga klänningar här och just nu när man är gravid med med växnade mage. Har jag väl hittat några snygga tycker jag att de är alldeles för dyra så då tänkte jag att man kunde testa att fixa till nåt själv. Så så blev det.
 
Och resultatet blev jag väldigt nöjd med! 

1 kommentarer

Leah

10 Apr 2013 12:22

Väldigt snygga klänningar :) Önskar man vore lite längre och kunde ha såna kläder. Är bara 158 och ser lite ut som en valross (gravid v21)

Svar: Tack ska du ha! Fick dem uppsytt efter en annan långklänning jag hade, är lite sugen på att göra några korta med. Kanske tar och gör det och visar resultatet här på bloggen. Fast du är lite kortare tror jag du är hur fin som helst! ;)
Junimama

Kommentera

Publiceras ej